Szefowa MEN o sukcesie internetowej kampanii

Pierwsze efekty naszej kampanii promującej w internecie szkolnictwo zawodowe poznamy po 1 września. Jednak już teraz jest jasne, że przeszła ona najśmielsze oczekiwania. Odnotowano 8,5 mln wejść – powiedziała szefowa MEN Joanna Kluzik-Rostkowska.

Minister edukacji narodowej była w sobotę we Wrocławiu gościem festiwalu MeetUp. To największe, pod względem liczby uczestników, spotkanie fanów z internetowymi twórcami, prezentującymi swe dokonania na portalu YouTube.
Kluzik-Rostkowska uczestniczyła w panelu dyskusyjnym podsumowującym zleconą przez resort edukacji kampanię promującą szkolnictwo zawodowe pt.”#dobry ZAWODnik”.

Źródło i cały tekst: http://www4.rp.pl/Edukacja/308229932-Szefowa-MEN-o-sukcesie-internetowej-kampanii.html

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *