Wymogi rozporządzenia |
Zaplanowane zadania do wykonania |
Uwagi o realizacji zadania |
|
§6 ust. 1 pkt 1 |
Poznanie organizacji szkoły |
|
|
§6 ust. 1 pkt 1 |
Poznanie zadań szkoły |
|
|
§6 ust. 1 pkt 1 |
Poznanie zasad funkcjonowania szkoły |
|
|
§6 ust. 1 pkt 1a |
Poznanie przepisów związanych z funkcjonowaniem szkoły |
|
|
§6 ust. 1 pkt 1b |
Poznanie sposobów prowadzenia dokumentacji obowiązującej w szkole |
|
|
§6 ust. 1 pkt 1c |
Poznanie przepisów dotyczących zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków nauki i pracy |
|
|
§6 ust. 1 pkt 2 |
Uczestniczenie jako obserwator w zajęciach prowadzonych przez opiekuna stażu lub innych nauczycieli, w wymiarze co najmniej jednej godziny zajęć w miesiącu, omawiać z prowadzącym obserwowane zajęcia |
|
|
§6 ust. 1 pkt 2 |
Omawianie z prowadzącym obserwowane zajęcia |
|
|
§6 ust. 2 pkt 4 |
Nabywanie umiejętności omawiania obserwowanych zajęć. |
|
|
§6 ust. 1 pkt 3 |
Prowadzenie zajęć z uczniami, w obecności opiekuna stażu lub dyrektora szkoły, w wymiarze co najmniej jednej godziny zajęć w miesiącu |
|
|
§6 ust. 1 pkt 3 |
Omawianie prowadzonych zajęć z obserwatorem |
|
|
§6 ust. 2 pkt 4 |
Nabywanie umiejętności omawiania prowadzonych zajęć |
|
|
§6 ust. 2 pkt 2 |
Nabywanie umiejętności prowadzenia zajęć w sposób zapewniający właściwą realizację statutowych zadań szkołystatutowych zadań szkoły |
|
|
§6 ust. 1 pkt 4 |
Uczestniczenie w wewnątrzszkolnych formach doskonalenia zawodowego nauczycieli. |
|
|
§6 ust. 2 pkt 3 |
Znajomość środowiska uczniów |
|
|
§6 ust. 2 pkt 3 |
Znajomość problemów uczniów |
|
|
§6 ust. 2 pkt 3 |
Nabywanie umiejętności współpracy ze środowiskiem uczniów |
|
|