Szkoła w drugim roku epidemii. Czy w tej sytuacji odejść od oceniania?

Wiemy, że dzieci są zestresowane, mają problemy z koncentracją, drażliwością. To nie nauczyciel jest winien ich izolacji w domach. Sprawdziany, a niektórzy bardzo je lubią, są namiastką rywalizacji, dodatkowej mobilizacji, pobudzają pamięć. Czy w tej sytuacji w ogóle odejść od ocenienia? - stawia pytanie szef oświatowej Solidarności z Pomorza.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Dolnośląską Szkołę Wyższą, nawet 44 proc. nastolatków ma objawy depresji

Uczniowie i nauczyciele w stosunkowo krótkim czasie musieli przejść na nauczanie on-line.

Były problemy ze sprzętem, oprogramowaniem, pewnym wsparciem był program dofinansowania ministerialnego.

Źrodło i cały tekst: https://www.portalsamorzadowy.pl/edukacja/szkola-w-drugim-roku-epidemii-czy-w-tej-sytuacji-odejsc-od-oceniania,274799.html

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *